Πολιτική Επιστροφών / Ακυρώσεων

Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:

Α) Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας, μπορείτε να πατήσετε το κουμπί «Ακύρωση» που βρίσκεται κάτω κεντρικά στην οθόνη σας. Κάνοντας «κλικ» σε αυτό διακόπτεται αυτόματα η διαδικασία παραγγελίας.

Β) Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία, αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείτε να καλέσετε το +30 210 710 2642 και ένας από τους συνεργάτες μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.


Υπαναχώρηση – Επιστροφή / Αντικατάσταση Προϊόντων

α) Δικαίωμα υπαναχώρησης

Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παράδοσης του/των προϊόντων. Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση μέσω της φόρμας επικοινωνίας της ιστοσελίδας.

Εάν υπαναχωρήσετε από την αγορά, πρέπει να επιστρέψετε το/τα προϊόντα στην κατάσταση που το/τα παραλάβατε μαζί με την απόδειξη πώλησης. Δεν μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων, εάν το/τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί ή εάν είναι κατεστραμμένο/α. Η επιστροφή γίνεται στον προμηθευτή (softworld.gr) χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία μας δηλώσατε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την αγορά. Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε με το άμεσο κόστος-δαπάνη επιστροφής του/των αγαθών.

Η επιστροφή του/των ειδών γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του/τους. Ομοίως, η εταιρεία υποχρεούται να σας επιστρέψει το τίμημα που εισέπραξε (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης που επιβαρύνει την εταιρεία μας), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα λάβει πίσω το/τα αγαθά. Η εταιρεία θα εκτελέσει την επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων. Εσείς φέρετε την ευθύνη για τυχόν μείωση της αξίας του/των αγαθών ως αποτέλεσμα διαχείρισης του/τους άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του/τους.

β) Επιστροφή / Αντικατάσταση Προϊόντων

Υπάρχει δυνατότητα επιστροφής λόγω ελαττωματικού προϊόντος ή λόγω λάθους στην παραγγελία σας (αν για παράδειγμα παραλάβατε άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε).

Για να ολοκληρωθεί η επιστροφή του είδους είναι απαραίτητο να πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:

1. Επιστροφές προϊόντων μπορούν να γίνουν δεκτές μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
2. Το προϊόν πρέπει να έχει αγοραστεί αποκλειστικά από το softworld.gr
3. Το ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται μόνο με το ίδιο προϊόν ή με οποιοδήποτε άλλο κατόπιν συμφωνίας.

4. Ο καταναλωτής διαθέτει το δικαίωμα να ζητήσει την αναιτιολόγητη επιστροφή των χρημάτων του σύμφωνα με το 8α.


Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:

Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί, π.χ. έχουν εξατομικευτεί με την καταχώρηση (registration με κλειδί) της εφαρμογής ή συσκευής

Σφραγισμένα ηχητικά έγγραφα ή σφραγισμένα έγγραφα βίντεο ή σφραγισμένο λογισμικό για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση και ειδικότερα: α) CD, β) DVD, γ) βιβλία, δ) ανοικτές μνήμες ψηφιακών και USB αποθηκευτικά μέσα, ε) ανοικτά αναλώσιμα (μελάνια, χαρτιά, CD, DVD κ.τ.λ.) στ) ανοικτά προγράμματα/software και παιχνίδια (games), ζ) συνδέσεις internet και κινητής τηλεφωνίας, η) προϊόντα που περιέχουν σύνδεση internet η οποία έχει ενεργοποιηθεί, θ) συσκευές κινητών τηλεφώνων με συμβόλαιο γενικώς, ι) συσκευές κινητών τηλεφώνων χωρίς συμβόλαιο εφόσον έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους, ια) προϊόντα από το οποία λείπει το σειριακό νούμερο, ιβ) υπολογιστές και λοιπά προϊόντα κατά παραγγελία (Built-To-Order), ιγ) ανοικτές μνήμες ψηφιακών και USB αποθηκευτικά μέσα.

Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας (π.χ. ακουστικά, hands free κλπ) ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας.

Συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του Πελάτη, και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

Στις περιπτώσεις προμήθειας ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχομένου πάνω σε υλικό μέσο, εφόσον η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του Πελάτη και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης.

Διαδικασία επιστροφής:

1. Επικοινωνείτε μαζί μας στο info@softworld.gr ή στο +30 2107102642 , για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής. Κατά την επικοινωνία θα πρέπει να γνωρίζετε τον αριθμό απόδειξης αγοράς και τον κωδικό του προϊόντος.

2. Είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του είδους στο info@softworld.gr , ώστε να έχουμε καλύτερη εικόνα στην επικοινωνία μας μαζί σας και να επιβεβαιώσουμε την αποδοχή της επιστροφής.
3. Συσκευάζετε το προϊόν, ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.

4. Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ή έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας, στέλνετε το δέμα με την εταιρεία courier που θα σας υποδείξουμε κάνοντας χρήση του κωδικού πελάτη που θα σας υποδείξουμε και τα μεταφορικά έξοδα βαραίνουν την εταιρεία μας.

*Παρακαλούμε σημειώστε πως τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής τα χρεώνεται η επιχείρησή μας μόνο σε περίπτωση δικού μας λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.
**Η διαδικασία της επιστροφής έχει μέσο χρόνο διάρκειας 10 εργάσιμες ημέρες.

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο +30 210 7102642