Tο reboot του Anthem ακυρώθηκε, αλλά οι servers του παραμένουν «ζωντανοί»!

Tο reboot του Anthem ακυρώθηκε, αλλά οι servers του παραμένουν «ζωντανοί»!

To Anthem της BioWare ανήκει στη (μεγάλη) κατηγορία των τίτλων που πριν να κυκλοφορήσουν συζητιούνται πολύ από την κοινότητα των gamers, αλλά στη συνέχεια το τελικό αποτέλεσμα είναι… απογοητευτικό. Πολλοί ήταν εκείνοι που πίστευαν ότι το Massive Online Action RPG θα μπορούσε να αποτελέσει ένα νέο «φαινόμενο» για τον κόσμο του gaming. Ωστόσο λίγο μετά το release του (Φεβρουάριος 2019) για PC, Xbox One και PS4, σχεδόν όλοι οι gamers που είχανε πιστέψει σε αυτό «προσγειώθηκαν» απότομα. Το παιχνίδι παρότι στα trailers και στα hands-on previews έδειχνε φανταστικό, η τελική του έκδοση είχε πολλά προβλήματα με τους game reviewers να κατακρίνουν τον επαναλαμβανόμενο και μονότονο χαρακτήρα, το ημιτελές και ρηχό story και τα υψηλά loading times, παρόλο που είχε και ορισμένες «καλές στιγμές» (όπως το combat, τα flight mechanics και τα visuals λόγω της Frostbite Engine 3).

Το Anthem λοιπόν δεν κατάφερε να ξεφύγει από τη μετριότητα και αυτό ήταν κάτι που αποτυπώθηκε και στις εξαιρετικά χαμηλές πωλήσεις του. Ενδεικτικό είναι ότι η EA το παρουσίαζε ως το απόλυτο «Destiny 2 Killer», καθώς ο αρχικός στόχος που είχε θέσει σε ότι είχε να κάνει με τις πωλήσεις του, ήταν γύρω στα 6 εκατομμύρια copies (σε ένα μήνα μετά το release). Δυστυχώς, ο φιλόδοξος τίτλος ούτε που κατάφερε καν να πλησιάσει το παραπάνω νούμερο και σε γενικές γραμμές δεν τα κατάφερε ποτέ να δικαιώσει τις υψηλές προσδοκίες των gamers. Παρόλα αυτά, οι δημιουργοί του δεν το έβαλαν κάτω και υποσχέθηκαν λίγους μήνες μετά (και αφού διαπίστωσαν ότι το Anthem… δεν τραβούσε), να επανασχεδιάσουν πολλούς από τους τομείς του «ταλαιπωρημένου» παιχνιδιού. Έτσι λοιπόν για περισσότερο από ένα χρόνο, οι developers εργάζονταν πάνω στο reboot του παιχνιδιού (ονόματι Anthem NΕΧΤ), το οποίο είχε ως στόχο του να καταστήσει το Anthem έναν πιο ολοκληρωμένο και πλούσιο σε περιεχόμενο τίτλο.

Τα πράγματα έδειχναν να πηγαίνουν εξαιρετικά με το development του ανανεωμένου Anthem… μέχρι πριν από μερικές ημέρες! Όπως αποδείχθηκε οι developers της BioWare λογάριαζαν χωρίς τον ξενοδόχο, που στην προκειμένη περίπτωση δεν ήταν άλλος από την EA (που έχει και τα δικαιώματα στο publishing). Σε ένα πρόσφατο meeting των επενδυτών της EA αποφασίστηκε ότι το team που ασχολείτο με το reboot θα έπρεπε να μετατοπιστεί σε άλλα πιο σημαντικά projects, όπως είναι οι μελλοντικοί τίτλοι που ανήκουν στα franchises του Mass Effect και του Dragon Age. Μάλιστα, οι κακές γλώσσες λένε ότι υπήρξε σύγκρουση ανάμεσα στα στελέχη της EA και της BioWare, καθώς η εταιρεία ανάπτυξης του Anthem έκρινε ότι δεν μπορούσε να συνεχίσει την ανάπτυξη του Anthem NEXT με 30 άτομα προσωπικό και ότι θα έπρεπε ο συγκεκριμένος αριθμός να τριπλασιαστεί, πρόταση η οποία απορρίφθηκε από την EA.

Η παραπάνω απόφαση της EA ουσιαστικά υπέγραψε τον «gaming θάνατο» του Anthem, αν και όπως έγινε γνωστό οι servers του θα παραμείνουν ζωντανοί και online. Χωρίς αμφιβολία, η περίπτωση του Online ARPG της BioWare αποτυπώνει το τι μπορεί να συμβεί σε ένα game… εάν όλα πάνε στραβά!      

Κοινοποίηση ανάρτησης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *